Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Audiobooki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(410)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(330)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Siemianowski Roch (1950- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(190)
Szulc Andrzej (1967-)
(187)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(183)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Domańska Joanna (1970- )
(177)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Cieślik Donata (lektorka)
(153)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Kraśko Jan (1954- )
(151)
Williams Sophy (1965- )
(151)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(144)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Sukces
(2)
Czas pracy
(1)
Geopolityka
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Pesymizm
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Public relations w internecie
(1)
Półprzewodniki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Układ scalony
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
7 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 4 godz. 27 min 51 s.
Niezależnie od tego, czy lubimy swoją pracę, czy nie, wymiar zadań, którym na co dzień musimy sprostać, osiągnął doprawdy abstrakcyjne rozmiary. Codziennie budzimy się z niepokojem, czy uda nam się ze wszystkim zdążyć. Które niecierpiące zwłoki sprawy będziemy musieli – znowu – poświęcić, żeby nie utonąć w morzu pracy? W reakcji na nieustannie wydłużające się listy rzeczy do zrobienia intuicyjnie skupiamy się na zwiększeniu wydajności – próbujemy robić coraz więcej w coraz krótszym czasie. Dr Josh Davis twierdzi jednak, że nie tędy droga. Nie chodzi bowiem o to, by robić więcej i szybciej, lecz o stworzenie warunków, które zagwarantują nam przynajmniej dwie niezwykłe godziny szczytowej produktywności każdego dnia. Davis ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możemy stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę. Z książki dowiadujemy się, jak: - maksymalnie wydłużyć czas między poszczególnymi zadaniami i świadomie decydować, czym zajmiemy się w następnej kolejności; - planować zadania zgodnie z tym, jakich nakładów kognitywnych i emocjonalnych one od nas wymagają; - posiąść umiejętność kierowania uwagą; - ruszać się i odżywiać nasze ciała, by uzyskać natychmiastowe korzyści; - rozpoznawać wpływ środowiska na nasz poziom czujności i skupienia. Jesteśmy zdolni do imponujących przejawów zrozumienia, motywacji i skuteczności, jeśli tylko zapewnimy naszemu ciału i psychice optymalne warunki. Dwie niezwykłe godziny to lekcja, jak każdego dnia wspinać się na wyżyny produktywności. Dr Josh Davis jest dyrektorem ds. badań naukowych i głównym wykładowcą Instytutu Neuroprzywództwa, globalnej organizacji, która zajmuje się wdrażaniem wyników badań naukowych i wiedzy o funkcjonowaniu mózgu do praktyki biznesowej i obszarów rozwoju przywództwa. Wykładał na Uniwersytecie Columbia, Uniwersytecie Nowojorskim oraz w Barnard College. Pisuje dla HBR.org, „strategy+business”, „Psychology Today” oraz „People & Strategy”. Mieszka w Nowym Jorku. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godziny 21 minut 46 sekund.
Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smi-tha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego kon-sultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, fir-my, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze pro-sperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które na-zbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. *** Czy to w sporcie, czy w biznesie, niezależnie od dyscypliny czy branży, zawsze szukam sposobów, by zapewnić przewagę sobie i swojemu zespołowi. Mecz wygrywa się w szatni! trafia w samo sedno, prezentując zarówno podstawy, jak i zaawansowane koncepcje kierowania dowolną grupą ludzi. Wielka kultura rodzi się z zaufania, a zaufanie wypływa z więzi, zbudowanej na fundamencie charakteru, współodczuwania, kompetencji i odwagi. Ta książka powinna być lekturą obowiązkową dla rodziców, trenerów i liderów na wszystkich szczeblach. Carl Liebert, dyrektor ds. operacyjnych amerykańskiego giganta ubezpieczeniowo-inwestycyjnego USAA *** Jon i Mike napisali niezastąpiony podręcznik o budowaniu jedności w zespole. Wśród drużyn, z którymi miałem szansę pracować, najskuteczniejsze były te, którym udało się stworzyć najsilniejszą więź. Zanim w ogóle zacznie się wertować książkę zagrywek i rozrysowywać taktykę, trzeba dołożyć wszelkich starań, by zespół stanowił w stu procentach spójne i zaangażowane ciało. Przeczytaj ten znakomity przewodnik i poznaj najcenniejsze strategie, dzięki którym wygrywa się w szatni i tworzy niezłomną drużynę. Erik Spoelstra, główny szkoleniowiec drużyny Miami Heat, występującej w amerykańsko-kanadyjskiej lidze koszykarskiej NBA *** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego wystąpienia inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały przetestowane przez liczne firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organizacje non profit. Z autorem można się skontaktować poprzez stronę JonGordon.com lub konto Twitter @JonGordon11. MIKE SMITH był w latach 2008-2014 głównym szkoleniowcem drużyny NFL Atlanta Falcons. W swoim pierwszym sezonie z Sokołami otrzymał nagrodę dla najlepszego trenera Ligi (NFL Coach of the Year Award), przyznawaną rokrocznie przez agencję Associated Press. Portal Sporting News aż trzykrotnie przyznał mu tytuł Trenera Roku NFL (w 2008, 2010 i 2012 roku). [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
(Motywacja)
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prześwity)
Na 4. stronie okładki: Geopolityka, technologia.
Dla wielu zaskoczeniem będzie stwierdzenie, że mikrochipy są odpowiednikiem ropy naftowej – deficytowym zasobem, na którym zbudowany jest współczesny świat. Obecnie pozycja militarna, ekonomiczna i geopolityczna jest zależna od komputerowych chipów. Podstawą działania praktycznie wszystkiego – od rakiet balistycznych po mikrofalówki, od smartfonów po giełdę papierów wartościowych – są układy scalone. Jeszcze niedawno najszybsze chipy projektowano i budowano w Stanach Zjednoczonych, co pozwalało im zachować pozycję numer jeden wśród supermocarstw. Dziś przewaga Ameryki się zmniejsza. Co więcej, Chiny, które wydają więcej środków na import chipów niż ropy naftowej, przeznaczają dziesiątki miliardów dolarów na rozwój tej najważniejszej współczesnej technologii. Fakt, iż Ameryka wypuściła z rąk kluczowy element procesu tworzenia układów scalonych, przyczynił się nie tylko do światowego niedoboru chipów, ale także do nowej technologicznej zimnej wojny między supermocarstwami.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-338/regał 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 05 min 34 s.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
(©)
Czas trwania: 3 godz. 5 min. 34 s.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: - pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi, - podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, - okazywać szacunek i uznanie, - prowadzić twórcze dyskusje, - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, - świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej